Sophia Kruithof (17) is de trotse winnaar van het tiende seizoen van het populaire televisieprogramma ‘The voice of Holland’. Ze wint niet alleen een felbegeerd platencontract en een geldbedrag, maar ontvangt van Renault Nederland ook een gloednieuwe Renault CLIO.
Renault is met ingang van het tiende seizoen officieel partner van het bekende tv-programma ‘The voice of Holland’. Het muzikale spektakel scoort al jaren fantastische kijkcijfers, breekt record na record – zowel nationaal als internationaal – en is het grootste podium waar talenten zich in de kijker kunnen zingen. In de uitzendingen van het tv-programma was een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault CLIO, die elke aflevering uitgebreid in beeld werd gebracht.
Sophia Kruithof van Team Anouk wint als winnares van het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ een platencontract, een geldbedrag én een gloednieuwe Renault CLIO. En aangezien Sophia nog niet in het bezit is van een rijbewijs, krijgt het 17-jarige zangtalent van Renault Nederland ook rijles.
Hubert Frederix, manager marketing communicatie: “We wensen Sophia heel veel plezier met haar nieuwe CLIO. Wij hopen dat deze nieuwe CLIO haar van optreden naar optreden brengt en haar loopbaan op deze manier een echte boost geeft.”